Sleep for days.

Mums på baksmällan som liksom tar över hela min kropp och äter upp mig from the inside you know.
Nej , så jävla illa är det faktiskt inte, känner mig bara lite snurrig i skallen.

Gårdagen då.. Alltså i det stora hela så var jag ju bara allmänt aspackad så det mesta var ju nice, men sen blev jag ju FÖR full så då ville jag bara sova.
Det är för övrigt INTE uppskattat att sova på krogen.

Sen spydde jag tydligen i min papperskorg när jag kom hem också. BRA JOBBAT, Hanna... din jävla idiot. Fast ja, bättre papperskorgen än tex. min säng eller något annat jobbigt.

NÄÄÄÄ, fy vilken liten alkisbrud alltså!!!
Då kan jag ju även meddela att jag höll på med en asful kille också så han skulle köpa öl åt mig och det gjorde han! Jag drack typ några klunkar sen drog jag dock, så det kändes ju värt
.
Så blev man plötsligt en drinkhora också!

Jag säger då det, JAG SKA INTE DRICKA SPRIT FÖR DÅ BLIR JAG TOKIG.
Som jag redan konstaterat 500 gånger men o andra sidan så måste jag ju kolla lite då och då om det har förändrats.


Min mamma idag: " Jag har aldrig hört någon komma från dörren till sängen på så kort tid som när du kom hem inatt "
<3

Jag försökte även ragga upp en brud för att hon skulle flytta sig från en snubbe som Paulina ville ha. Detta slutade med att jag och bruden bytte nummer.
Haha, ibland är jag förjävla bra alltså.



___

Ikväll smäller det för fan! Det blir tech noir för hela slanten och det ska bli fedt niz azzu (hahaaa)
Inget botar baksmällan bättre än en till partykväll!


___


Sen är jag så jävla less på alla fula emos på bilddagboken också.
Färga håret i EN jävla färg och gå och dö eller något.
Jag är trött på att se samma jävla skit för vaaarje människa man klickar in sig på.
Alltså bilddagboken är ju ett asnice tidsfördriv osv men alltså seriöst NI FÖRSTÖR HELA CHARMEN FÖR FAN!

För att inte tala om alla äckliga fjortisar med era jävla vita läppar, JAG PALLAR INTE!
(JAAA, för fan! Jag hade också det för något år sen men det gick över snabbt åtminstonde)

Klä på er hela högen annars kommer jag hem till er och byter ut eran garderob till 15 svarta sopsäckar med tillhörande hatt!


Jag kommer typ dö av min vrede snart alltså.
Därför gillar jag den här bloggen, för här kan jag spy ut allt så jag blir av med det
.

___


I was born in the cold so turn up the heat

___


Nu pallar jag inte meeer, babye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0