The truth is a terrible thing...

Växte jag upp häromdagen när jag självmant städade min bokhylla och fixade och grejade?
Det kändes ju tämligen så skulle jag vilja säga.
Bädda sängen varje dag, städa mer än en gång varannan månad, städa efter mina jävla fåglar, (Jag älskar kräken men seriöst, GÅ PÅ TOA!!!) , damma osv osv.
Jag känner mig så duktig och vart fan är mitt diplom?

Nänä, men skit i det då.

__

Alltså egentligen så skulle jag bara vilja sova i typ tre år men just nu har jag sån vrede i kroppen , som vanligt.

Jag kanske borde släppa hela världen då jag tydligen annars bara går och irriterar mig på precis aaaallt som folk gör enligt min mening, fel. (Det är rätt mycket now days)
Men det är ju inte lika kul så:
Jag roar mig med en lista med irriterande saker för tillfället,
utan inbördes ordning;

1. Återkommande: Kär-lek/Knull-lek (Alltså att det hela tiden ska handla om skiten, att folk verkligen går omkring och försöker tvinga fram kärlek ut folk. (Ja jag upptäckte detta nyligen och har varit själv precis likadan) Jag menar, varför skulle man vilja vara i ett förhållande om allt är påklistrat och påhittat bara för att man ska ha kärlek i närheten av sig. Blir man lycklig av det eller bara jävligt lurad av sig själv?)

2. Stockholmare (Jag vill verkligen dra härifrån och flytta till ett ställe där man inte behöver gå omkring och bråka med folk man inte ens känner bara för att man råkade gå in i människan eller gick för långsamt ut ur tunnelbanan. Eller det bästa av allt, när folk ska gå på tunnelbanan och man själv ska gå av och man fan inte kommer ut ur dörren för att det står massa stressade idioter utanför som tror att om dom inte kastar sig på tåget när dörrarna öppnas så kommer dom missa tåget! Logiskt som fan, eller hur? Så länge man kommer av tåget så kommer man även på era jävla idioter!)

3.Återkommande: Fjortisar, JA även fjortisar med piercingar och blått hår (Varför måste alla människor gå igenom den fasen och förpesta oss andra med sitt beteende, jag menar now days kan man ju inte ens vistas bland 15åringar utan att få en hjärtattack och undra vad fan som gick snett med ungjävlarna?! Denna värld kommer ju definitivt dö ut när nästa generation ska ta över. Fy fan jag ryser bara av tanken.)

4. Folks idiotiska inställning till min personlighet (Ja, faktiskt. Jag kan inte vara en liten brud som sitter och pillar mig i håret och pratar om Kevin Borg's otroligt sexiga näsa dygnet runt bara för att folk blir rädda annars. Jag är liiite grov i käften och kan ha liiite pissig attityd ibland men KOM igen, det är bara babbel och snälla rara... SE DET ROLIGA I DET. Det är väl soft att man kan slappna av och slänga ur sig sånt som man verkligen inte gör annars? Eller? Kanske bara är jag som vanligt. I vilket fall så är jag inte elak utan det är du som är spänd och behöver en massage)

5.
Hantverkare
(VARFÖR kommer ni klockan nio på morgonen när man säger åt er att komma efter lunch? VARFÖÖÖÖR VARFÖR VARFÖR? Alltså detta var mina enda lediga dag och se på mig, jag är vaken den vanliga tiden i vilket fall. Jag funderar nu på att gå och ta självmord!!!
Nej okej, men åtminstonde döda asen.)

__

I helgen är det halloweenparty hos Paulina, och då ska jag klä ut mig till en tiger för det var det enda som skulle passa min nuvarande hårfärg.
Anyways, det ser jag fram emot som fan så får man festa på hemmaplan och ha det nice!

__

Visa mig något nytt?
Jag vill träffa någon ny människa.
Någon som är som jag och fattar grejen.
Det var länge sen och jag saknar att höra ihop med någon.
(Ja, där hade vi det)

__

Claes är söt när han sover och nu ska jag också sova. (Claes är bäst, jag älskar Claes, han är fluffig och älskar mig vad som än händer)
Först fanta dock <3

__

Nu slår tankarna igång på riktigt men dit får ni inte följa med för då måste jag nog mörda er :)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

word du e så himla dryg så det är fan underbart

2009-10-29 @ 19:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0