Rättelse..

Eftersom jag uppenbarligen har många idioter som läser min blogg även fast jag bara lagt upp länken på msn så sitter jag här och behöver förklara det jag skriver ändå.


Ja, jag skriver och klagar på folk som är på sätt som jag själv varit på, men vet ni vad? Det här är min blogg och jag skriver vad jag vill i den, och känner jag för att gnälla på diverse grupper med folk utan anledning så ska du ge dig fan på att jag tänker göra det också.


Så , slutsatsen är: Om du har problem med saker jag skriver här och tar varenda ord på allvar som om det vore en lagbok så kanske du borde se över vad du lägger energi på att bry dig om här i livet.


<3


___


Nu ska jag äta tårta och fira min syster , babye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0