kliar mig i skägget lite...

Jag kan ju försöka anstränga mig iaf..


Jag har insett att man kanske borde lära sig att inte vara så brutalt ärlig hela tiden då det känns som att det veeerkligen inte uppskattas. Även fast folk säger att ärlighet är viktigast så är det ju verkligen inte det alla gånger.

"Ser jag tjock ut i det här, ärligt?" "Ja." "BUUUÄÄÄÄ bitch"

Okej, du ser smalast ut, du är skitsnygg och även bäst. Känns det bättre nu? Trodde väl inte det.

_

Mitt kyskhetslöfte gentemot killar går bra faktiskt, typ 2 månader? Eller något sånt iaf.
Det är ju lika bra när man inte klarar av att handskas med dom små liven.
Dom förstår inte mig och jag förstår inte dom, sen är jag väl inte världens lättaste brud att få ett grepp om då jag uppenbarligen ALDRIG kan hålla käften när jag borde!

Jaja, nästa gång jag är med en kille så vet jag iaf att allting känns rätt och bra för ser jag inte aset och tänker "OH MY FREKIN' LORD" så skippar jag det hellre.

_

Skrev in mig på arbetsförmedlingen idag också, känns lite smygskumt. Nog för att det bara är för papprets skull så jag kan få pengar från försäkringskassan men ändå, det känns som att livet är på gång.

2:a november smäller det, då blir jag Lindex_tjejen89 och får förhoppningsvis jobb där när dom insett att jag är bäst.

Nej nu ska jag lägga upp lite traderauktioner och sen lägga mig i sängen och mysa med mig själv! (misstolka gärna)


So long , suckers!





Kommentarer
Postat av: Ca

Lycka till med lindexgrejen :D låter skitkul!



ps, jag har dig på msn men du har säkert inte mig kvar längre hehehe ds

2009-10-21 @ 18:58:50
Postat av: CAMILLA

Det var jag som skickade den förra kommentaren.. men kom åt enter innan jag skrivit mitt namn klart, haha!

2009-10-21 @ 18:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0