Kiss my sass..

Överväldigande_dagen2009:

Sista dagen med Jojje, vilket inte bara innebär att jag blir av med hundfan (Jag gillar faktiskt Jojje egentligen<3333) utan nu är det fan allvar!
Nu har man gått här i tre månader och lekt med en hund hela dagarna men nu ska man alltså stå i en affär och vara vuxen och seriös. Vuxen är jag väl stundtals men seriös vette fan alltså, dock hör väl det ihop på något sätt kanske?


Jag började iallafall sista dagen med att försova mig (good job , fool) och spriinger hem till Jojje och ger honom en stor kram, sen jävlar fick han jobba den lilla rackaren! 2,5 timmars vandring i skogen blev det och sen kan jag lova att han sov som en stock.

Men nu är han hemma och lär förbli där.
Dock har jag paxat honom ensataka dagar osv så jag inte saknar ijhäl mig efter den lilla limpan!


_

Imorn smäller det också, då ska vi bli så fulla så vi somnar klockan 22.00!!! Nej , okej vi kan väl stanna uppe till 23.00 iallafall :)

Jag ska dock vara en djävul nu istället för en tiger då mina pengar magiskt försvann till annat!
Det känns som att en djävul passar mig bättre dock så det blir prima skinka.


_

Jag är faktiskt glad idag av någon random anledning.
Kanske är det för att min fina mormor är här eller så kanske det är för att jag fått hem massa fina spetskläder idag som jag ska ligga med senare!
Det kanske är en blandning av alltihopa också men hur som så gillar jag det.


_


Nu ska jag sätta mig ner och äta massa mat så jag blir tjock och dör.

Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0