"just another happy junkie.."

Ja, vad fan ska man säga..

Jag har funderat på det här med blogg, jag menar jag har ju jävligt mycket skit som jag går och funderar på men har inte energin till att ventilera mig typ.


Nyss hemkommen från Turkiet och min första "solsemester".
Det var asläskigt faktiskt.
Hur fan kan man kliva på ett plan där det till synes är BAJSVÄDER, sitta på planet i 3 timmar och 40(?) minuter, kliva av, sen är det tamigfan sol och sommar helt plötsligt.
Så turkiet alltså... Jovars, palmer och sol samt sköna stränder som man kan ligga och dega på är ju rackarns trevligt. Plus att man träffade på en del sköna människor också!

Men sen när man kommer till den här grejen att man fan inte kunde gå två meter utan att någon människa skriker saker efter en typ så som "sexii ladies!" "do you have a boyfriend?" "nice ass" AND SO THE FREAKIN' ON tills man fan blöder ur öronen. Alltså det hade ju varit en sak om det nu bara var så.. att dom ropar whatever, och sen var det bra. Nu var det ju tyvärr inte så, utan dom går gärna fram och blockar vägen för dig tills du pratat med dom och berättat för 96789678e gången varför man har piercingar och varför man har sådan skum hårfärg. Hjärnan blir tveklöst extremt överbelastad efter en vecka i en sån miljö då det slutade med att man bara gick och garvade åt hela grejen och roades av att det aldrig kom någon gräns.

Jaja, det var den grejen. Sen var ju alla jävligt glada och trevliga också och det är ju fan inte ofta man är med om det i stockholm där vi ALLLAAA ska sitta och utstråla att man har käkat en stor jävla bajskorv till frukost innan man gick utanför dörren. På allvar: Det är inte så synd om dig som du tror :)

Det har iaf jag insett. Det är inte synd om mig och jag behöver inte söka bekräftelse av alla sorter av precis ALLA. För det är väl det allt handlar om? Att få bekräftelse, att hela tiden få något slags tecken på att man är bra och fin.
Känns det bättre när man har slösat all energi på att tänka på sånt när man EGENTLIGEN skulle kunna ligga och typ onanera lite och lyssna på Bayside – The Walking Wounded(Den är mys btw).
Eller läs en jävla bok typ, det är också stimulerande för sinnet! (Jag har inte rört en bok på allvar sen jag var typ.. nej just det, det har aldrig hänt. DANG IT! Jag ska dock ge mig på att försöka igen i dagarna=Jag är bäst)

Jag är bäst och jag är gammal också. Är det nu jag ska sluta ha skumma färger på håret, ta ut alla piercingar och typ gå i pension eller något? Det känns väldigt tilltalande för mig faktiskt. Jag börjar känna sådär som "äldre" människor gjorde när jag var 12 år, typ alltså att alla som antingen inte fått könshår eller som fortarande minns när man fick sitt första könshår. Okej, folk i min ålder kanske minns sånt , det vet jag inte men you get the point för bövelen... Iaf, att alla dessa människor(snorungar) ÄR EN JÄVLA PAIN IN THE ASS!!!!
Men jag vet ju innerst inne att jag var exakt likadan, och dom här kommer känna exakt likadant när dom är typ 20 år (förhoppningsvis).

Det är ju coolt och obehagligt på samma gång att ha fyllt 20 år. Inte för att det är något speciellt egentligen utan mest för själva grejen att jag enligt samhället osv är "vuxen" (whatever that is) och ska nu ta hand om mig själv och inte längre vara beroeende av andra. Är jag det? Nej. Men jag vill ju faktiskt, så det är ju en stor utveckling iaf.


Nu insåg jag hur mycket klockan är och insåg samtidigt att jag inte är trött för fem öre. Lösning? Sömntabletter! Briljant uppinning för den som tydligen hellre ligger vaken och tänker på varför sin lilltå har domnat bort än att faktiskt SOOOOVA någon gång också.


Hehehhehe.
/\
|  Ja, jag skrev det ovan för att inte verka emo efter mina ord här ;)


Det skulle vara nice med något att äta nu.
Lite sömn också, även fast jag sov 18 timmar "inatt". (UTAN sömntablett till och med. Yey me, snart kanske jag kan sluta upp med dom fånigheterna också :DD)

Hejdå sjukskriven, Hejdå allt bajs

Hej, livet!



Godnatt goddamnit, det är en dag imorgon också du vet. (haha)

kyss.



(om detta är fuckat skrivet så är det för att jag är sjukt trött just nu, inte för att jag är full eller något. kyss igen.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Soft att du gillade bayside :P ja e bra itll nåt iaf.



& så gillar ja att du quota placebo ;D

2009-10-14 @ 22:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0