"Junkie piece of shit.."

Jag har funderat på vad som är okej att skriva i en blogg med tanke på att folk är överkänsliga.
Egentligen kan man ju inte skriva om något överhuvudtaget för det finns ju alltid någon som känner för att klaga.
Då står man ju inför valet mellan att sätta lås på sin blogg (känns ju inte alls onödigt att man ska behöva göra det om man nu inte vill egentligen) eller leva med kommentarer hit o dit.
Nej, jag har istället inte skrivit min bloggadress någonstans förutom msn så det är ju inte så mkt folk som går in här och det känns jävligt bra för då kan jag ju skriva om vad fan jag vill :DD


__

Kärlekspar: Om ni ska sitta och dreggla på varandra så kan ni väl åtminstonde ta hänsyn till folk inom 30 cm räckhåll och typ VÄNTA tills ni kommer hem eller något?
Jag menar JAG är inte intresserad av hur erat slem ser ut när de blandas, honestly.
och medans ni ändå håller på kan ni ju DÖDÖDÖDÖDÖÖDÖDÖ också..

Nej, okej, så jävla bitter är jag inte.
Kärlek är ju hur nice som helst, så länge jag slipper se skiten.
Jag är liksom kär i lite vettigare saker som typ min rosa vibrator och min fågel (inte förknippade alls, for your information) istället för att bli kär i någon som kan säga emot och ha åsikter om mitt beteende, för det är ju bara befängt. Varför ska någon få ha åsikter om MIG? Det är ju bara the other way around som gäller.
Nej , okej, JAG SKOJADE BARA.
Chilla fan.

__

Lyssnar på Michael Jackson - Human nature och jag säger bara en sak: KÄRLEK<3

Att den karln har gått och dött är ju fan sorgligt om något, så jävla mkt talang i en sån trasig människa.
Synd att världen inte satte sig ner och insåg att han behöver hjälp INNAN han dog. Freakin' morons.

__

Claes står och slickar på sin spegelbild, borde jag ringa någon slags fågelpsykolog då eller?
Fast nu går han och ställer sig och flirtar med min resväska istället.
Normal fågel, men jag kan väl inte direkt förvänta mig något annat med tanke på hans sällskap genom livet.
Han har sett det mesta och festat med dom flesta liksom.

__

Nog om fågelkräket för fan, jag vill prata om MIGMIGMIGMIGMIG nu.
JAG, jag, jag, jag, jag....

Nej, jag har faktiskt inget att säga om mig själv.
Inte om någon annan heller för den delen.


HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0