"Ignore me if you see me cuz' I just don't give a shit"

Först skulle man vara "scene" , sen ska man inte vara det helt plötsligt.
Snakebite, inte snakebite.
Tuperat hår, inte tuperat hår.
Nu ska vi vara ledsna! Nej, nu är vi glada istället!
Nu är vi gay! Men nu är gay fjantigt och mainstream så nu är vi hetro istället.

Ska ni ta och bestämma er någon jävla gång eller?
MEN OKEJ, fine att ha ett mode i hår och utseende,
men varför i hela helvetet skulle man vilja följa ett mode i hur man beter sig?

Nej, jag förstår verkligen inte.
__

Sen förstår jag inte varför jag inte bara kan ställa mig på den där jävla trappmaskinen nu när jag är så jävla nära.
Men det är ju roligare att ligga i sängen och bli tjock liksom, det vet ju alla.
Godis<3
Cola<3
Pizza<3
VS.
Sallad:(
Vatten:(
Mörkt bröd:(

Jag menar, de som står längst ner är ju NYTTIGT :oooooo Det är ju inte helt okej att hålla på med!
Det ska ju helst rinna fett om det man äter så man riktigt märker hur hjärtattacken och fetman kommer krypandes genom käften och ut i kroppen. FETT MYSIGT ALLTSÅÅÅÅÅ <3

Men iaf så borde jag träna, inte nog med att jag borde träna så borde jag duscha, och jag orkar fan inte duscha bara sådär helt spontant. JAG VILL HA EN ANLEDNING ATT DUSCHA. (att jag är skitig räcker tyvärr inte)

Alltså, förlåt så jävla mkt. Men varför så tjock för? Är det svårt att röra på sig och äta rätt eller?
Själv gick man upp 15 kg, märkte det, och gick ner skiten igen. Det var inte alls så svårt som alla sitter och säger, för jag menar det handlar ju bara om att man ska resa på sitt feta arsle och sluta äta godis och massa jävla bajs liksom. Det är ju inte värsta jävla vetenskapen och det vet jag ju nu när jag faktiskt prövat på det själv så nu kan jag sitta här och leka fettdiktator! Det handlar ju inte om att alla ska vara pinnsmala och snygga utan även att det inte är HÄLSOSAMT att vara överviktig, det är därför det heter ÖVERVIKTIG.

Fast sen om du inte sitter där och klagar sen så får du ju vara hur smygfet/fet du vill men sitter du och gnäller på att dom kläderna du vill ha inte passar osv så tycker jag bara synd om dig.

Så, nu har jag fått ur mig det också, tack <3 (Kom ihåg att en åsikt är en åsikt och inte något jag försöker smyga in som lag i Sverige, TACK för visad omtanke ;)

_

Fan, vad jag vill ha cola...


HEJDÅ </3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0