You can be my headache..

Igår skulle jag och Paulina kolla på idol och gå och lägga oss.

Det slutade med att det blev någon slags minifest med min bror+vänner hemma hos Paulina och som vanligt när man är bland 14-15-16 åringar så blir det ju bråk fram emot småtimmarna, och det blev det ju!
Hej och hå vilket jävla liv det blev för både det ena och det andra.
Hur kommer det sig att det alltid blir så?

Ett litet retard spydde på Paulinas badrumsmatta och försöker halvhjärtat torka bort det och sen säger han inget heller.
Det är ju bara 15 åringar som alltid lyckas med sånt.
Jag vet liksom inte om jag ska skratta eller gråta åt cirkusen
, eller är dom en flock apor?
Jag vet inte faktiskt.



_

I torsdags jobbade jag på Lindex för första gången!
Jag fick stå och larma kläder med min syster osv och det var jävligt chill och tiden rann iväg på två sekunder.
SÅNT GILLAS!
Jag känner mig väldigt vuxen och viktig nu när man JOBBAR.
Det är ju coolt har jag hört, eller hur?

Nu vill jag ha en kaka för att jag varit så duktig och sen vill jag lägga mig ner och vara bakis ifred.


Pizza? Hamburgare? Fett?

SNÄLLA?



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0