Går för en tia..

Måndagen och dagen D började helt katastrofalt.
Vaknade upp, insåg att jag skulle till Lindex, fick störd ångest.
Sen blev det pms, bråk och annat skoj.
Men iväg kom man iallafall, det var där jag blev stolt över mig själv.
Hade det varit för några år sedan så hade jag lagt mig ner i sängen och stannat där resten av dagen ungefär.

Dom verkade väldigt vettiga och jag är nöjd över att jag tog mig i kragen och åkte dit.
Torsdag blir den första dagen och då ska jag jobba hela 4 timmar!


Det här blir fin fint alltså :)


_

Idag och imorgon är jag alltså ledig och det betyder självklart att jag ska kliva upp så sent som möjligt, jag började idag med att kliva upp runt 16:30! Jag har nämligen hört att det är väldigt smart om man INTE vill vända på dygnet.
Thank god for sömntabletter så jag kan vända tillbaka på dygnet lika snabbt :)

_

Mitt celibat har nu pågått i 2,5 månad ungefär och det känns som att jag aldrig tagit ett bättre beslut. (Överdrivet)
Ett halvår ska det bli! Eller så lång tid det tar innan jag hittar någon som jag måste kasta mig över för att inget annat fungerar. (Det lär dröja då det typ aldrig hänt)

_

Det börjar kännas väldigt frestande att flytta ifrån stockholm och typ skaffa en villa någonstans ute i helvetet och starta om ett nytt liv och vara glad med massor av djur och annat skoj.
Men tyvärr så föddes man ju inte med några miljoner på kontot så det verkar ju rätt avlägset just nu.
MEN fan det kommer, tills dess kan man ju sikta på att komma ut från mamma åtminstonde.

_

Jag vill festa och ha det niice.
Man vill så mycket i min ålder.


GODNATT






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0